Avatar billede mathib Nybegynder
29. maj 2011 - 18:50 Der er 8 kommentarer

HTML hjælp.

Heysa alle garvede IT bruger.

I denne anledning har jeg lidt brug for noget hjælp til HTML

Jeg mangler nemlig et script's som gør at når en kunde logger ind, skal hver enkelt kunde blive redigeret til sin helt egen side, : denne side er oprettet i forvejen, men ved ikke hvorn scriptet skal se ud, så hver enkelt kunde bliver redigeret til sin personlige side.

Derudover kunne jeg også godt tænke mig noget med, at når man ikke er logget ind på min side: så kan man måske se 3 kategorier, og når man er logget ind kan man så se en 6-7 stykker. Pt. siger one.com detikke er muligt for dem at lave, men at hvis jeg kan scripte det selv, kan det muligvis godt lade sig gøre :)

Håber i vil hjælpe.

MVH.

Mathias Brask.
Avatar billede Counx Nybegynder
29. maj 2011 - 19:14 #1
Spøgsmål 1:
Deres personlige side, er det en side med brugeroplysninger, hvis ja, så bare lav en side hvor de kan redigere brugeroplysninger og lav en postback til denne side.

Spørgsmål 2:
Er det php eller ASP eller hvad bruger du?
Der skal du bare lave nogle roller og gøre så bestemte roller kan se siderne, i ASP.Net kan du også lave et loggedin template så hvis man bare er logget ind, kan man se de ting som er i templatet.

//Counx
Avatar billede pstidsen Novice
29. maj 2011 - 19:18 #2
HTML problem??? Det er jo ikke html du skal have fat i...

Du skal nok bruge MySql, eller måske kan du nøjes med php. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig mere end det. Hvis du ikke får nogle henvendelser, så opret det i den rigtige kategori » Forside » Spørgsmål og Svar » Internet » Generelt er helt hen i vejret!!
Avatar billede mathib Nybegynder
29. maj 2011 - 19:20 #3
Hi Counx tak for svaret, men er rimelig lost i alt det her med HTML, PGP, MySql så måske kan du hjælpe via msn/teamviewer eller noget i den retning?

*pstidsen, hvis du ikke har noget vigtigt at sige, hvorfor så skrive! ?
Avatar billede pstidsen Novice
29. maj 2011 - 19:25 #4
Hvis du ikke får nogle henvendelser, så opret det i den rigtige kategori » Forside » Spørgsmål og Svar » Internet » Generelt er helt hen i vejret!!
Avatar billede pstidsen Novice
29. maj 2011 - 19:26 #5
jeg ville jo ligesom bare hjælpe, ik? :.
Avatar billede mathib Nybegynder
29. maj 2011 - 19:32 #6
hmmm... men tak Counx, håber du har tid imorgen på msn!
Avatar billede sifuentes Nybegynder
29. maj 2011 - 20:12 #7
I bl.a. DSB's kiosker kan man købe nogle hæfter som ikke koster mange basseøre, i dem kan du få svar på dine spørgsmål. Før du køber dit blad må du have check på hvilket styresystem dit hjemmeside hotel er er indlogeret på. Er det Linux vil du have stor glæde af at læse et hæfte om PHP, er det derimod Microsoft vil du få stort udbytte af Asp, eller Vb.net God vind.
Avatar billede mathib Nybegynder
29. maj 2011 - 22:22 #8
hvad gik den lige ud på?