Avatar billede Janni Praktikant
29. maj 2011 - 16:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HTC Wildfire S - hukommelseskort

Hej alle

Måske ikke lige det rigtige forum, men I har før været til super stor hjælp herinde:-)

Jeg skal have en smartphone (min første) og har researchet rigtig meget vedrørende de forskellige modeller og mærker!! Jeg tror jeg er endt på HTC Wildfire S, men er nu i tvivl om størrelsen på hukommelseskortet. Jeg køber hos Telmore, og der sælger de den med 2 GB Micro SD hukommelseskort. Er det nok??

Mvh. Janni
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. maj 2011 - 17:06 #1
Hvis det ikke er, kan et nyt 4 Gb fås til ml. 100 - 150 kr.
Hvad vil du gemme på kortet da du er i tvivl om det er nok?
Avatar billede chalde Seniormester
29. maj 2011 - 17:13 #2
Det afhænger helt af hvad du skal bruge kortet til.
Personligt kunne jeg princippet leve uden, idet alt det jeg bruger er cloudbaseret eller streames.
Men tager man mange billeder og har meget musik lokalt på den, så er +2gb en god idé.

Men start med det der kommer med, er det ikke nok køber du bare et større. De koster ikke meget, og du kan hurtigt og nemt kopiere indholdet fra det gamle til det nye.
Avatar billede Janni Praktikant
05. juni 2011 - 18:13 #3
Tak for svarene - det var det jeg havde brug for at høre. Jeg regner hverken med meget musik eller mange billeder, men var lidt i tvivl om, hvor meget hukommelseskortet bliver brugt til.

Nu glæder jeg mig bare til at modtage min nye telefon:-)
Avatar billede Janni Praktikant
06. juni 2011 - 15:55 #4
Tak for svarene - det var det jeg havde brug for at høre. Jeg regner hverken med meget musik eller mange billeder, men var lidt i tvivl om, hvor meget hukommelseskortet bliver brugt til.

Nu glæder jeg mig bare til at modtage min nye telefon:-)