Avatar billede quinnie Novice
28. maj 2011 - 13:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med dokumenter i eboks

Når jeg åbner mine dokumenter i eboks, så kan jeg ikke se det fulde dokument, altså jeg kan ikke scrolle på siden.
Jeg har opdateret java og adobe og når jeg tester computeren på eboks´ hjemmeside, virker alt korrekt.

Jeg har ikke problemer med at scrolle på internetsider eller i mine word/excel dokumenter.

Nogle der har et bud på hvad der er galt?
Avatar billede fhansen82 Mester
28. maj 2011 - 23:50 #1
Du skriver ikke hvilket format dokument det drejer sig om. Ser du hele siden eller kun noget af siden, og består dokumentet af flere sider?
Avatar billede quinnie Novice
29. maj 2011 - 09:50 #2
Jeg kan kun se det øverst af dokumentet og kan ikke scrolle ned og se hele dokumentet. Det er som om at siden fastfryser og når jeg forsøger at lukke siden så opstår der en fejl.

Problemet er opstået efter jeg har opdateret til ie 9 og adobe reader x, så måske de ikke understøtter hinanden.
Avatar billede fhansen82 Mester
29. maj 2011 - 10:35 #3
Fungerer fint hos mig med samme versioner.
Avatar billede fhansen82 Mester
29. maj 2011 - 16:51 #4
Det eneste jeg kan komme på, er at ominstallere IE9 og Adobe. Mega trist, men kan ikke komme på andet.
Avatar billede quinnie Novice
13. juni 2011 - 17:00 #5
Hmm...jeg har allerede forsøgt at ominstallere uden held. Jeg lukker spørgsmålet...
Avatar billede larsini Seniormester
13. juni 2011 - 17:38 #6
prøv lige nedenstående øvelse som hjalp hos mig (et fif jeg fik fra eboks)

Luk alle browser vinduer
Tryk på start og gå ind i kontrolplanel > herinde vælger du Netværk og Internet
I Netværk og Internet vælges Internet Indstillinger > herefter fanebladet Avanceret.
I Avanceret skal du trykke på nulstil nederst til højre.
I den box der dukker op, vælger du igen nulstil og afventer tre grønne flueben. Når disse er at se på din skærm, trykker du på luk.
Efter at have gjort som beskrevet herover, kan du igen gå på nettet og åbne dokumenterne, fuldstændig som du plejer.