Avatar billede Janninho93 Nybegynder
27. maj 2011 - 19:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hardware acceleration

Hej alle.

Hvordan kommer jeg herind?
Avatar billede Janninho93 Nybegynder
27. maj 2011 - 19:00 #1
jeg har windows xp
Avatar billede Counx Nybegynder
27. maj 2011 - 19:35 #2
Er ikke helt sikker på hvad dit spørgsmål er?
Noget andet der måske kunne hjælpe, er hvilken lyd driver du har, hvis det er nogle indstillinger i det du har brug for at vide?

//Counx
Avatar billede Janninho93 Nybegynder
27. maj 2011 - 19:41 #3
Jeg har det problem, at lyden er forsinket nogle gange i min pc. Og jeg kan simpelthen ikke få lavet problemet ;-/.. Så håber nogle kan hjælpe. Det er fx i CSS, hvor jeg skyder, også kommer lyden først ½-1 sekund efter.

Jeg ved ikke om jeg har de rigtige lyddrivere, jeg gendannede min pc i går.

Jeg har følgende drivere under "Enheder til lyd, video og spil":

Codecs til lydenheder
Codecs til videoenheder
Drivere til ældre lydenheder
Mediestyringsenheder
VIA High Definition Audio
Ældre videocaptureenheder

Der var en der sagde jeg skulle ind i kontrolpanel/lyd, tale og lydenheder/advancerede lydinstillinger, også nogle med hardware acceleration.
Avatar billede Janninho93 Nybegynder
27. maj 2011 - 19:42 #4
Desuden når jeg fjerner VIA High Definition Audio og genstarter, så kommer der noget kort på græsk op (tror det er græsk), hvorefter den skifter navn til VIA High Definition Audio.
27. maj 2011 - 19:44 #5
Hvad med lige at henvise til den oprindelige tråd -> www.eksperten.dk/spm/939814 - og FORTSÆTTE DER ...
Avatar billede Janninho93 Nybegynder
27. maj 2011 - 19:46 #6
Undskyld karise_larry, min tålmodighed er bare ved at slippe op, jeg har brugt 2 dage nu uden succes :-(
Avatar billede Janninho93 Nybegynder
27. maj 2011 - 23:28 #7
lukker