Avatar billede Janninho93 Nybegynder
27. maj 2011 - 18:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Forsinket lyd i PC

hej alle.

jeg gendannede min pc i går, og siden da har jeg haft problemer med lyden.

Når jeg spiller CSS eller ser en CSS video på youtube, så går der 1-2 sekunder fra der er blevet skudt til lyden kommer, altså en lille forsinkelse.

Hvis jeg genstarter min computer, så er lyden perfekt de første 5-10 minutter, men derefter begynder lyden at blive forsinket igen.

Jeg har testet lyden på forskellige skærme og headset, men samme problemer, så jeg tror det har været en fejl under gendannelsen eller fejl i en lyddriver.

Jeg har følgende drivere under "Enheder til lyd, video og spil":

Codecs til lydenheder
Codecs til videoenheder
Drivere til ældre lydenheder
Mediestyringsenheder
VIA High Definition Audio
Ældre videocaptureenheder

Hjælp! Hvad kan jeg gøre?
27. maj 2011 - 19:44 #1
Hvad med lige at henvise til den oprindelige tråd -> www.eksperten.dk/spm/939814 - og FORTSÆTTE DER ...
Avatar billede Janninho93 Nybegynder
27. maj 2011 - 19:47 #2
som sagt, min tålmodighed er ved at slippe op, jeg har virkeligt brug for hjælp, da jeg selv har brugt 2 dage uden succes nu :(
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2011 - 20:21 #3
Janninho93: prøv lige at klappe hesten og forsæt i det oprindelige spørgsmål. Det er fredag aften og ikke mange sidder foran skærmen.

Det er lidt umuligt at gennemskue dit problem, ud fra de oplysninger du kommer med.
Avatar billede Janninho93 Nybegynder
27. maj 2011 - 22:02 #4
Hvad vil du have af informationer?

Jeg har sagt at lyden er 1-2 sekunder forsinket i forhold til billedet, det nemmeste eksempel at se det i, er et spil som CSS, hvor jeg trykker og skyder, også kommer lyden først 1-2 sekunder efter
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2011 - 22:10 #5
Som sagt af karise_larry så hold dig til den oprindelige, tråd. Og luk venligst denne og den anden. Ellers så springer vi rundt i de samme tråde :-)
Avatar billede Janninho93 Nybegynder
27. maj 2011 - 23:27 #6
lukker