Avatar billede sympotonic Nybegynder
27. maj 2011 - 18:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

SMS plugin søges

Hej Eksperten,

Jeg søger et komplet fungerende plugin til sms funktion. Folk skal kunne på vores hjemmeside, tilføjge deres mail, mobil nr. og navn, så skal der værre en bekræftelse via mail, så vi ved mobil nr. er rigtigt. disse smides i en data base.

så skal jeg kunne gå ind og skrive en sms på siden, og trykke send, så alle for beskeden. skal bruges som en nyhedsplatform via sms til vores hjemmeside.

Nogen der kender til et sted hvor de tilbyder netop dette?

// Tommmy - 200 point for svaret
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2011 - 18:41 #1
Der er massere der tilbyder dette, her af en af dem: https://www.cpsms.dk/login/index.php
Avatar billede sympotonic Nybegynder
27. maj 2011 - 19:15 #2
har været inde på den side og lure, men er det også mulighed for kunderne at oprette sig til mail formen, uden at skulle lave login osv.
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2011 - 19:55 #3
Mnnnej!, det skal du selv sørge for. Det er en SMS-gateway og du sender det firma et antal SMS beskeder og så distribuere de dem. Formålet med "mail to sms" er vel at du bare kan nøjes med at sende SMSér via en mail.

Hvis du har mindre end 1000 smsér du skal sende ud om dagen, ville jeg se efter en simpel mobil-løsning, det er meget billigere ved få smsér.
Avatar billede sympotonic Nybegynder
06. juni 2011 - 16:19 #4
Tusind tak jape44, det lykkedes, du må gerne lave svar =)
Avatar billede sympotonic Nybegynder
06. august 2014 - 10:40 #5
Ingen har lavet svar i 3 år, derfor dette indlæg