Avatar billede egon-pedersen Nybegynder
31. juli 2001 - 23:53 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Driver søges HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

Er der nogen der kan hjælpe mig, jeg har idag været ude for at hjælpe med at få en computer på nettet. Problemet ligger (tror jeg) i et internt 56K lucent modem. Jeg vil derfor gerne have et link til driver. mit problem er at http://www.lucent.com ikke virker

Med Venlig Hilsen
Egon
Avatar billede handmade Nybegynder
31. juli 2001 - 23:56 #1
I nødstilfælde kan et modem som regel køre (halte?) med den indbyggede 56k modem standarddriver i win98
Avatar billede handmade Nybegynder
31. juli 2001 - 23:57 #2
Ellers prøv www.driverguide.com
login: driver
pass: all
Avatar billede netsrac Praktikant
31. juli 2001 - 23:57 #3
Internt modem siger du, er det ikke noget med at man skal deaktivere den ene Com port når det er et internt modem?
Avatar billede perj Nybegynder
31. juli 2001 - 23:58 #4
Lucent LT Win Modem - Index
... LT Win Modem w/ Lucent chipset Page (Updated 29-Jun-01). [Almost] everything you
need to know to get the best performance from a Lucent Win Modem is here. Agere ...
Beskrivelse: Almost everything you need to know to get the best performance from a Lucent Win Modem is here.
Kategori: Computers > Hardware > Peripherals > Modems
808hi.com/56k/ltwin.htm - 21k - Cached - Lignende sider

Avatar billede netsrac Praktikant
31. juli 2001 - 23:59 #5
perj >> google.com
Avatar billede perj Nybegynder
01. august 2001 - 00:00 #6
Avatar billede perj Nybegynder
01. august 2001 - 00:01 #7
netsrac  >> Jep.
Avatar billede egon-pedersen Nybegynder
01. august 2001 - 00:04 #8
hvorfor laver i kommentarer, istedet for svar?????
Avatar billede perj Nybegynder
01. august 2001 - 00:05 #9
Svar :-)
Avatar billede perj Nybegynder
01. august 2001 - 00:07 #10
Det bedste svar er sikkert den handmade kom med. Den burde kunne \"køre\" med en standard-driver. Har du ikke et externt modem du kunne prøve med. Det giver som regel det bedste resultat.
Avatar billede handmade Nybegynder
01. august 2001 - 00:10 #11
Når jeg kommenterer er det fordi, jeg ikke er sikker på om mit løsningsforslag kan anvendes. Hvis der kommer en positiv tilbagemelding, så svarer jeg. I dette tilfælde plejer en standarddriver at virke, men ikke altid..
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2001 - 23:08 #12
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
01. august 2001 - 23:29 #13
kharder....Ja og nej....havde selv fundet det, men som der står i mit spørgsmål så virker det ikke, derfor søgte jeg alternativ