Avatar billede masteraaen Novice
26. maj 2011 - 15:14 Der er 1 løsning

Åbne xla-fil, passwordbeskyttet fra producent

Hej.

Jeg bruger et ældgammelt dokumentarkiveringssystem, DocsOPen, som bla. benytter sig af en xla-fil, der sørger for profilering af dokumenterne til DocsOpen-systemet.

Jeg vil gerne ind og rette lidt i denne vba-kode, idet det ikke spiller med nyere versioner af office, og produktet supporteres slet slet ikke længere.

Er der nogen, der kan hjælpe med at få åbne en sådan xla-fil, der er password-beskyttet?

Der er ikke noget "kriminelt" i det. De har også lavet en fil til word, som godt nok også er password-beskyttet, men den kan alligevel godt åbnes, hvis man blot klikker på den direkte fra windows-biblioteket...

Håber, der er een, der kan hjælpe.
Avatar billede masteraaen Novice
16. juni 2011 - 10:19 #1
Der kan købes programmer til det - google giver resultatet.