Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
26. maj 2011 - 06:04 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Få google chrome til at åbne google.com når man trykker nyt vindue.

Hver gang jeg åbner et nyt vindue i google chrome kommer den frem med en delvist blank side hvor der står alt muligt spam som f.eks senest lukkede, mest besøgte, importer bogmærker, placer dine bogmærker,osv. alt muligt spam, hvordan gør man så den åbner www.google.com istedet?
Avatar billede chalde Seniormester
26. maj 2011 - 06:51 #1
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
26. maj 2011 - 07:02 #2
Den virker perfekt, nem at installere, super chalde mange tak, smid et svar.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
26. maj 2011 - 07:06 #3
Spørgsmålet er, om det ikke er en funktion som kommer til at være build-in i google chrome på et eller andet tidspunkt i fremtiden?
Avatar billede chalde Seniormester
26. maj 2011 - 08:34 #4
#2 Bare behold point :)
#3 Muligvis, men så længe det nemt kan omgås klager jeg ikke :) (husk evt. at sætte sync op i Chrome, så vil alle dine installationer på kryds af maskiner være sat ens op)
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
26. maj 2011 - 09:38 #5
#4 hvordan gøres dette? ( sync )
Avatar billede chalde Seniormester
26. maj 2011 - 10:06 #6
(bruger engelsk chrome)
options -> personal stuff -> sync
her kan du så vælge hvad der skal synkroniseres. Logger du ind med samme account på en anden chrome vil de valgte indstillinger blive replikeret (enkelte addon-specifikke indstillinger vil dog ikke altid komme med).
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
26. maj 2011 - 10:10 #7
Jeg har ingen google account og skal heller ikke have én, så ellers tak, jeg springer over. Men mange tak for hjælpen!
Avatar billede Nicolaj1994 Nybegynder
26. maj 2011 - 10:40 #8
Kan godt lide du gav dig selv point :)!
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
26. maj 2011 - 10:53 #9
#8 Læs #2. Han ville ikke have points.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
26. maj 2011 - 10:54 #10
Hov, jeg mente læs #4. Han skrev at jeg skulle beholde points.