Avatar billede Rickiehjensen Nybegynder
25. maj 2011 - 23:15 Der er 1 løsning

Usb stick viker ikke

Jeg har fået stukket et usb stik i hånden af en bekendt som spørg om jeg evt. kunne få det til at virke da der ligger nogen rimelige vigtige ting på.
Usb stikket kommer med fejlmeddelelsen "X:\ er ikke tilgængelig. Filen eller mappen er beskadiget og kan ikke læses."

Jeg er meget interesseret i at få den åbnet igen og få de filer der ligger på den.
Har prøvet med GetDataBack from Fat, den finder alle filerne, men desværre kan ingen af dem åbnes, alle de filer som den gendanner kan ikke bruges til noget :/
Har også prøvet at boote up på Poppy linux, dog uden held også.
Er ikke interesseret i bare at formatere den, så alle filerne forsvinder

Mvh. Rickie
Avatar billede Rickiehjensen Nybegynder
15. juni 2011 - 20:04 #1
Lukker denne her, får den ikke til at virke og det er smidt ud nu :/