Avatar billede Laes Nybegynder
23. maj 2011 - 21:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skal / kan jeg justere mit grafikkort? (Sort flimmer)

Hej

Sidder for tiden og hygger mig med at spille lidt Battlefield: Bad Company 2 på min lidt ældre pc.

Og når der er "meget ild" på skærmen på en gang så "erstattes ilden bare med sådan en gang sort flimmer"??

Så vidt jeg kan se overholder mit grafikkort alle minimumskrav, og alle anbefalede krav lige undtagen at min cpu har 2 kerner og der anbefales 4..Men kræves kun 2..
(Intel Core 2 Duo E8400 (3.00GHz))

Kører Win 7 32Bit

Har dette grafikkort:
http://www.nvidia.com/object/product_geforce_9800_gtx_us.html

Dette bundkort:
http://www.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_775/P5Q/

Og spillets krav (lidt nede på siden):
http://www.computerandvideogames.com/228688/news/battlefield-bad-company-2-system-specs-out/

Er det noget jeg kan justere mig fra ?

Eller er maskinen simpelthen bare for gammel:)?

Pft. Lars
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. maj 2011 - 22:49 #1
Din maskine er ikke for gammel.
Kører selv på et setup meget lig dit:
E8400 + GTS250

Det burde køre flydende.
Har du prøvet at opdatere din driver til grafikkortet?
Avatar billede Laes Nybegynder
24. maj 2011 - 22:00 #2
Okey, jamen den kører som også særdeles glimrende, lige bortset fra Battlefield...

Ja i enhedshåndteringen siger den at den bedste driver er installeret..

Hvad med opløsning??. Kan der være noget der?

Pft.
Avatar billede Laes Nybegynder
28. juni 2011 - 21:42 #3
Hmm.. siden jeg har formateret og installeret Win 7 64 bit , da jeg opgraderede til 8gb ram , synes der ikke at være mere flimmer?? mærkeligt.. men jaeh:)