Avatar billede Nixos09 Nybegynder
23. maj 2011 - 16:59 Der er 4 kommentarer

Samsung Galaxy S Android 2.3

Hej Alle.

Jeg har temmelig sikkert lagt dette spørgsmål i en forkert kategori, men pyt nu med det.

Mit "problem" er at jeg gerne vil opdatere min Galaxy S til Android 2.3, men når jeg tilslutter den, og den får forbindelse med Samsung Kies, står der at jeg har den nyeste firmware, 2.1.

Det skal siges at den er ikke er sim-låst.

Håber der er nogle der kan fortælle mig hvordan det kan være, og om jeg kan gøre noget ved det?
Avatar billede Blandy Praktikant
24. maj 2011 - 08:34 #1
Hej Nixos.

Hvem har du som udbyder til din telefon? Er du i en bindingsperiode hos din udbyder?

Jeg har selv samme telefon og fik selv samme dag som min bindingsperiode udløb, andriod 2.3 update 3 på min samsung galaxy.

Jeg har selv slåset med TDC pga de har været mega langsomme til at udgive opdateringerne til deres kunder. Det er sådan, at først skal google udvikle de nye andriod versioner. Så skal producenten af telefonen godkende den, og til sidst din udbyder.
Avatar billede Nixos09 Nybegynder
24. maj 2011 - 14:11 #2
Hej Blandy.

Jeg har Oister, men det var et abonnement jeg købte efterfølgende og jeg mener ikke der er nogen bindingsperiode på.

Så jeg er ikke sikker på at det kan være det. - Eller hvad?

, og tak fordi du tager dig tid til at hjælpe. :-)
Avatar billede Blandy Praktikant
24. maj 2011 - 14:46 #3
Oki. Men alt i alt er det din udbyder der skal godkende og skubbe opdaterigen ud til deres kunder.

Evt snak med deres kundeservice. Men du skal nok regne med at dem du får fat i, ikke vide en hat, om hvad der sker med opdateringerne til android.
Avatar billede nauclerus Nybegynder
24. maj 2011 - 15:15 #4
OS og firmware opdateringer foregår via Samsungs Kies : http://www.samsung.com/dk/consumer/mobile/mobilephones/mobilephones/GT-P1000MSANEE/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=support
Samsung Kies programmet vil automatisk identificere hvilken opgradering du mangler (hvis der er en update)

Jeg har selv i en lille uge haft min koblet til hver dag da android ver. 2.3 iflg. mange kilder snart vil blive rullet ud. 3.0 skulle sågar også blive tilgængelig for ejere af Galaxy P1000. Og den up-grade er lige hvad tabletten har brug for!