Avatar billede razl2508 Nybegynder
21. maj 2011 - 16:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

vær sød at hjælpe mig med at finde en gaming pc

Hej

Jeg har lige haft konfirmation og leder efter en gaming bærbar/PC
mine forældre er nemlig skilt så det kunne være fedt at tage den med rundt men den skal kunne køre spil med god grafik som måske crysis eller Brink hvis det er muligt.
jeg ved ikke så meget om computer så kan ikke sige hvad mindst skal ha af specs men bare den kan køre ok spil.

mit budgeter 9500 kr.
på forhånd tak :D
Avatar billede razl2508 Nybegynder
21. maj 2011 - 16:45 #1
og måske også kunne filme mens man spiller :D
Avatar billede bylden1 Nybegynder
21. maj 2011 - 17:07 #2
Ummidelbart vil jeg ikke mene at en bærbar er det rigtige valg hvis du ønsker en god gaming pc, da en bærbar gaming pc oftest ikke er specielt bærbar (ie. den er tung og klodset).
Men når det så er sagt ved jeg at DELL Alienware laver nogle udemærkede bærbare pc'ere der er rettet mod netop gamere.

http://www1.euro.dell.com/content/topics/segtopic.aspx/alienware-laptops-tab?c=dk&cs=dkdhs1&l=da&s=dhs

Jeg så lige at du selv har svaret og tildelt dig point :) det er vidst imod retningslinierne.
Avatar billede foodear Praktikant
21. maj 2011 - 17:39 #3
Hej Razl
MSI GX740 serien er et godt bud på en fed gamer.

har selv 3 stk til familien og de har kørt upåklageligt.
Avatar billede razl2508 Nybegynder
21. maj 2011 - 23:36 #4
Tak!
ved du hvor jeg kan købe den. måske
i en rigtig butik så man kan se den :D
Avatar billede foodear Praktikant
22. maj 2011 - 09:27 #5
Hej igen. Det lader til at 740 modellen er udgået, måske kan du finde den som restlager et eller andet sted, men ellers ser MSI GX660 srien med i5 processor ud til at være et godt køb. Hvor du kan se den fysisk i en butik ved jeg ikke. kig evt på happii.dk.
eller på edbpriser.dk
Held og lykke med din søgning
Avatar billede razl2508 Nybegynder
22. maj 2011 - 09:29 #6
Tak :D