Avatar billede typer Nybegynder
21. maj 2011 - 15:54 Der er 4 kommentarer

Problemer med en harddisk i mediecenter.

Hej Eksperter.

Jeg står og har brug for jeres hjælp.
Jeg er den glade ejer af en Popcornhour A110, men desværre giver den nogle problemer, eller harddisken gør.
Har netop haft harddisken sat til computeren for at rydde lidt op i det der lå på den. Da jeg så koblede harddisken fra for at se en film, stod der på mit tv at den lige pt. ikke kunne komme ind på min harddisk. Men den kan alligevel godt finde nogle af filerne på harddisken fordi den bruger stadig det skin/layout jeg har lagt på harddisken. Har prøvet at koble harddisken fra og til på computeren for at se om jeg havde koblet den fra forkert, men det har ikke hjulpet. Har også prøvet bare at lade den stå, men det hjalp heller ikke. jeg har desværre ikke flere ideer, så håber der sidder en ekspert og kan hjælpe mig. Harddisken kører Linux så vidt jeg ved, skal i hvert fald bruge det der EXT2FSD for at komme ind på den. Desuden er der 'kun' cirka 20 gb ledig ud af 1 terabyte. Ved ikke om det er relevante informationer, men ellers må i skrive hvis I skal vide mere.

Mvh
Jonas
Avatar billede fhansen82 Mester
22. maj 2011 - 00:48 #1
Kan der være forsvundet nogle systemfiler til A110 i oprydningen? Har A110 mon en reperationsfunktion til scanning af HDD?
Avatar billede typer Nybegynder
22. maj 2011 - 11:43 #2
Mente ryddet op i som jeg har slettet nogle film og billeder og lagt andre over. Har ikke rørt noget af det andet.
Avatar billede fhansen82 Mester
22. maj 2011 - 11:51 #3
Prøv evt at oprette spørgsmålet inde på Recordere forummet. Der er nogle kloge hoveder derinde der har forstand på Popcorn Hour. www.recordere.dk
Avatar billede fhansen82 Mester
06. august 2011 - 20:27 #4
Fik du løst problemet?