Avatar billede filurepasser Nybegynder
20. maj 2011 - 18:30 Der er 11 kommentarer

Udgående mails tilbageholdes - anses for spam

Grundlag:

    Windows XP med SP3 - 32 bit
    Internet Explorer 8
    Outlook Express 6

Kontoopsætning i O.E.:
    pop3.mail.dk
    asmtp.mail.dk
    udg. port 587
    indg. port 110
    server kræver godkendelse

Mail modtages uden problemer, men selv en testmail med kun et 'a' i emne og blank tekst tilbageholdes som spam. Fejlteksten lyder: Der er opstået en ukendt fejl. Emne: (mailens emne). Konto Degler. Server asmtp.mail.dk. Protokol smtp. Svar fra server 550.5.6.0. Message considered spam. Se venligst (url til postmaster). Port 587. Sikker (SSL) nej. Serverfejl 550. Fejlnummer 0x800CCC69.

Virusskanning har vist en ren maskine. Deaktivering af antivirusprogrammet har ingen effekt ved fejlen. O.E.-kontoen er forsøgt slettet og genoprettet uden effekt.

Mail kan problemfrit sendes fra kontoen i TDC webmail.

Jeg kan kontaktes på degler@mail.dk eller på 5460 0502.

Kurt Degler
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. maj 2011 - 18:53 #1
1.
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/filurepasser
Der er et par gamle spørgsmål. De kan ikke længere være aktuelle.

2.
Kategorien her er til fejl på eksperten:
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
Anmeld fejl i Eksperten systemet her - NB! KUN til at rapportere om fejl i Eksperten.dk's systemer.
Avatar billede vejmand Juniormester
20. maj 2011 - 18:57 #2
Er der vedhæftet et billede eller lign., enten via baggrund eller signatur?
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. maj 2011 - 19:05 #3
Vejmand kategorien er forkert...
Avatar billede vejmand Juniormester
20. maj 2011 - 19:06 #4
Kan måske også skyldes at afsender adresse ikke er den rigtige, er den det? Altså, den e-mail adresse du har opgivet som svar-adresse i Outlook Express.
Avatar billede claes57 Ekspert
20. maj 2011 - 20:00 #5
#1 - så skriv dog, hvad den rigtige kategori er - i stedet for bare at sidde tilbagelænet og blære dig med 'du har lavet en fejl - øv bøv - du får ingen hjælp før du selv finder ud af det'.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. maj 2011 - 20:22 #6
#5 det gør jeg kun til nye brugere.
Men selv om denne bruger er fra 2009, er han ikke så aktiv så god pointe :)

filurepasser> du bør bruge en bedre kategori, og da du skriver O.E. må det være Outlook Express kategorien du skal bruge, og den ligger her: www.eksperten.dk/spm/Programmer/E-mail/Outlook-Express

Først bør du dog lukke her, ved at lave et svar og acceptere eget svar.
Avatar billede filurepasser Nybegynder
21. maj 2011 - 09:26 #7
Indlægget er fjernet pga groft sprogbrug

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede vejmand Juniormester
21. maj 2011 - 10:39 #8
Hvad står der, når du klikker på "url til postmaster"?
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. maj 2011 - 16:53 #9
#7
Det var ikke for sjov jeg skrev det, da valget af kategori har direkte indflydelse på hjælpen, og hvor meget hjælp man får. Men siden du åbenbart føler dig rimeligt stødt over det, går jeg ud fra du er helt med på det rene nu hvorfor du skal vælge korrekt kategori.

Dog er du anmeldt.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
26. maj 2011 - 13:23 #10
Tråden er nu flyttet. Husk en ordentlig tone.
Avatar billede filurepasser Nybegynder
19. juni 2011 - 09:20 #11
Anmeldt? I guder. I kan da slippe for mig