Avatar billede Asuka23dk Nybegynder
20. maj 2011 - 00:36 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

størmstik inde i bærbar

Hej min lille brors bærbar's har knæket stiket af inde i til laderen er det muligt at få som løs stump i dk til et pris der er til at betale og hvor? der er en msi et eller andet kan ikke huske model nr lige nu

Mvh
Avatar billede 220661 Ekspert
20. maj 2011 - 00:59 #1
Er det selve stikket på bundkortet der er knækket af?
Hvis det er, kan man måske være så uheldig at det ikke er muligt af lodde fast igen da bundkortet har taget skade i printbanaerne. Og så er det et nyt bundkort desværre.
Avatar billede Asuka23dk Nybegynder
20. maj 2011 - 01:04 #2
bundkort har ikke taget skade, har skilt den ad men mangle et nyt stik at lode på elles skal jeg til at trylle men ville helst lave det pænt da den kun er ca ½ år gamle, men han har desværre haft en en anden pillefinger til at lege med det så gantien er desværre væk
Avatar billede Asuka23dk Nybegynder
20. maj 2011 - 01:17 #4
nej det sådan et helt plastic stik der er revet på midten og benene knækket af på bundkorte, har loddet stymperne af men kan jo desværre ikke lodde det samme igen
Avatar billede Asuka23dk Nybegynder
20. maj 2011 - 01:21 #5
Avatar billede 220661 Ekspert
20. maj 2011 - 01:28 #6
Ved ikke om du kan bruge denne side til noget?
http://www.online-unlock.dk/laptop/
Avatar billede 220661 Ekspert
20. maj 2011 - 01:45 #7
Dit stik skulle vel ikke ligne et af dem som Acer bruger vel?
http://itrefurb.vpweb.dk/DJ-jacks.html
Avatar billede 220661 Ekspert
20. maj 2011 - 01:50 #8
Avatar billede hjolsen Ekspert
20. maj 2011 - 07:03 #9
http://www.datamarked.dk/MSI/produkttyper.html

eller du kan lodde kablet fra lader direkte på !
Avatar billede 220661 Ekspert
20. maj 2011 - 07:25 #10
#9
Det er også en mulighed, men ville det så ikke være en ide at have et samlestik på en lille ledningsstump fra pc, så det er nemmere at pakke det sammen i en laptop taske?
Man burde vel kunne købe et hunstik der passer på hanstikket til opladeren så den holdes intakt?
Avatar billede webweaver Praktikant
20. maj 2011 - 08:31 #11
Det er i hvert fald noget juks, hvis man har loddet laderen direkte på! Så varer det da ikke mange dage, før den lodning er færdig igen!
Avatar billede Asuka23dk Nybegynder
20. maj 2011 - 10:06 #12
Jeg prøve at kigge lidt mere på stikket kun got ligne nogle at de fra acer
Avatar billede Simbahunden Nybegynder
20. maj 2011 - 11:00 #13
du kunne også kigge her måske du var heldig at finde lige den der passer.
http://shop.notebookonline.dk/dc-boesning/msi/modeller.aspx
Avatar billede hjolsen Ekspert
20. maj 2011 - 20:06 #14
#11 altid bedst at finde den rigtige DC bøsning  - men det  SKAL være den der passer til den pc'en (ofte er der 5-7 steder der skal passe på bundkortet- ellers er løsningen med et kabel direkte på mulig -(selvfølgelig bedst med mellemssamle stik)