Avatar billede JohnLind Nybegynder
19. maj 2011 - 15:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

jeg har et problem kan ikke finde ud af om denne bærbar vil være god nok til at spille world of warcraft (wow)

jeg har et problem kan ikke finde ud af om denne bærbar vil være god nok til at spille world of warcraft (wow)jeg har fundet en Acer Notebook som har følgene:
      Windows 7 Home Premium (64 bit)
      Intel Core i5-480M processor (2.66 GHz)
      15,6" HD skærm med CineCrystal (1366 x 768)
      6 GB DDR3 RAM og 500 GB harddisk
      Blu-ray afspiller/DVD-brænder
      100/1000 Mbit netkort og trådløst netkort (b/g/n)
      NVIDIA GeForce GT 540M med 1024/2816 MB og HDMI
      Webcam og kortlæser
i kan også se den på denne side http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4406903810 formålet med den computer er reglmæssit til at spille WoW og lave skole arb. gym
hvis nogen kan komme med nogen andre forslag til en god computer med en rimelig pris på ca. 5-6 tusind er jeg interesseret :)
MVH John
Avatar billede pstidsen Novice
19. maj 2011 - 16:03 #1
http://lmgtfy.com/?q=World+of+Warcraft+system+req

Anbefalede reqs:
- Dual-core processor, such as the Intel Pentium D or AMD Athlon 64 X2
- 2 GB RAM
- 256 MB NVIDIA® GeForce® 8600 or ATI Radeon™ HD 2600 or better
- Multi-button mouse with scroll-wheel

Hvilket vil sige: JA den er god nok!
Avatar billede Trez Seniormester
19. maj 2011 - 17:59 #2
Har en der er "mindre" end den der og den kan spille det, så der skulle ikke være nogle problemer overhovedet.
Avatar billede JohnLind Nybegynder
19. maj 2011 - 19:30 #3
okay det lyder godt tak for hjælpen ^^
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. maj 2011 - 20:32 #4
Husk at acceptere svar :)
Avatar billede JohnLind Nybegynder
19. maj 2011 - 22:31 #5
okay skal man så give point til alle eller bare den der svare først ? :)