Avatar billede godowsky Nybegynder
19. maj 2011 - 10:50 Der er 4 kommentarer

Bedste banner hosting i Danmark.

Jeg har brug for hosting af video der bliver loadet ind i bannere, - f.eks. eb.dk, - altså f.eks. 500.000 gange på en dag.

Er der nogen der ved hvem der kan levere stabil og lynhurtig hosting til det formål?

vh

Godowsky
Avatar billede repox Seniormester
19. maj 2011 - 11:26 #1
Jeg vil gerne foreslå PIL.
Vi har tidligere brugt PIL til at hoste bannere på sider som eb.dk, jp.dk og andre større nyhedstjenester. De er ikke billige, men de er gode til at løse opgaver i sådanne omfang.

http://pil.dk
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
19. maj 2011 - 11:33 #2
Kan varmt anbefale Comasys.dk

Kan se deres priser er noget lavere end pil's
Og jeg bruger dem til alt mit hosting.

Snak evt. med dem om deres virtuelle servere ..
Avatar billede repox Seniormester
19. maj 2011 - 11:41 #3
Det skal lige siges at PIL har været til at handle med, men de har nogle gennemskuelige priser på hjemmesiden.
CoMaSys lader ikke til at skilte med priser overhovedet? Eller er det bare mig?
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
19. maj 2011 - 12:30 #4
Ja, det er da vist rigtigt at deres priser ik er derpå .. det må næsten være sket i forbindelse med deres nye hjemmeside ..

Kan dog afsløre at jeg kun betaler omkring 1/4 af det som pil vil ha .. for mere.