Avatar billede steffanhh12 Nybegynder
17. maj 2011 - 21:53 Der er 4 kommentarer

ASUS P7H55-M PRO, Socket-1156

hvad for nogen ram passer til den her computer jeg ville godt have 12gb hvis i er meget flink må i godt lave et link til det
Avatar billede steffanhh12 Nybegynder
17. maj 2011 - 21:54 #1
sorry det her bundkorte mente jeg  ASUS P7H55-M PRO, Socket-1156
Avatar billede milter Ekspert
17. maj 2011 - 22:49 #2
Hvad med at uddele point eller i det hele taget bare sige tak for hjælp i dine øvrige spørgsmål?

http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/steffanhh12
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. maj 2011 - 23:25 #3
Hvorfor ikke bare ignorere manden?
Det der er jo skrevet til ham før...
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2011 - 07:24 #4
ja men det er der mange der ligesom syntes at det er lige meget og så hjælper de ham alligevel

det syntes jeg heller ikke man skal - kan de ikke vende tilbatge og lukke dem eller belønne folk er de ikke værd at hjælpe

men der skulle også laves en ændring så man ikke bare kan bruge svar funktionen som man lyster - det er en udbredt misforståelse at svar bruger man bare efter lyst - men det er rigtigt at man ikke går ind og kigger hvis spørgsmålet er gult vel

så også efter alle dem der "misbruger" den funktion.

der burde stå ud for dem dette her

    kommentar            brug altid
    svar                  kun til lukning af spørgsmål

jeg har foreslået det et par gange men der sker ikke en dyt og så kører nye jo bare alleglade videre og tror de har ret