Avatar billede SaschaHC Nybegynder
17. maj 2011 - 12:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Nemmeste måde at bestemme positionen på?

Jeg undskylder vis det ikke er den rigtige kategori, men er ny inden for eksperten og det med kodning.
Jeg er i gang med at lave en firma hjemmeside for min mor, og skulle lige til at lave opsætningen af produkter.
Og havde bare tænkt mig at der skulle være et lille billede, hvilken dosering man kunne få produktet, og prisen for det, og så en "KØB" knap ved siden af
Eksempel: (Ved godt det er ret dårligt, men hurtigt lavet i paint)
http://i52.tinypic.com/e66dc9.png

Men hvordan får jeg det sat sådan? *Spørger jeg nok lidt dumt*
Altså med lidt plads mellem hver vare, og så det er nemt at tilføje nye.

Indtil videre har jeg lavet hjemmesiden i Incomedia Website X5

Håber i kan hjælpe mig :)
Avatar billede Authiel Nybegynder
17. maj 2011 - 14:18 #1
Div tags vil jeg helt sikkert foreslå dig. Og hvis du ikke er helt god til det, så kan det laves i tables for at gøre det helt primitivt.

Se evt. http://www.html.dk for mere hjælp.
Avatar billede Authiel Nybegynder
25. maj 2011 - 09:49 #2
Det er nu et par dage siden at du har været her.. Måske du skulle lukke dit spørgsmål igen. Hvis du kunne bruge min hjælp så er der et svar her. Ellers så smid da et selv og få lukket spørgsmålet. :)