Avatar billede ftoft Nybegynder
16. maj 2011 - 15:49 Der er 4 kommentarer

Slideshow på remote skærm

Hej IT folket
Jeg skal bruge et setup til at vise indholdet af én folder med billeder JPG. Folderen bliver opdateret en gang i døgnet i denne periode skal den vise det foregående indhold.
Det set  up jeg har er en LCD skærm og en eeebox (XP)med internet adgang. Det eneste som jeg bare ikke gider at se på er WINDOWS skærm, opstart, latterlig BIOS, samt når jeg går remote på den PC som sider på skærmen.
OS kan godt ændres hvis det sikre at løsningen ryger i hus :-)

Mvh
Flemming
Avatar billede pstidsen Novice
16. maj 2011 - 16:57 #1
Løser den her codecpakke problemet?? http://www.mediacodec.org/WECPSetup.exe
Avatar billede ftoft Nybegynder
17. maj 2011 - 14:00 #2
pstidsen
Nej desværre ikke :-(

Mvh
Flemming
Avatar billede pstidsen Novice
17. maj 2011 - 16:18 #3
For din egen skyld lad være med at lave "svar", så vil spørgsmålet nemlig blive sprunget over i oversigten ;)

Det burde du vide med over 18.000 point :)

Jeg har ikke flere bud. Held og lykke!
Avatar billede pstidsen Novice
25. oktober 2011 - 19:33 #4