Avatar billede devil_dk Nybegynder
31. juli 2001 - 19:46 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Bedste DDR bundkort til TB 1400 ?

noglr der ved hvad der er bedst
måske link til test hvor flere testes op mod hindannen
Avatar billede crucial-kid Nybegynder
31. juli 2001 - 23:10 #2
de bedste motherboards til en Athlon er ASUS A7V266(3 ram sokler), Gigabyte\'s GA-7DXR(3 ram sokler) og Abit\'s KG7(4 ram sokler).

A7V266(KT266) udmærker sig som et rigtig godt OC\'ers motherboard, dog uden raid, men med en god ydelse og ASUS\'s support.

GA-7DXR/AMD 760) er nok det hurtigste motherboard og er også et rigttig godt OC\'ers motherboard med 2x bios og en masse andre features som RAId osv.

Abit\'s KG7(AMD 760) udmærker sig ved at have plads til 4 x ddr ram sokler, rigtig god ydelse og et godt OC motherboard.
Avatar billede bone Nybegynder
01. august 2001 - 00:00 #3
Jeg vil helt klart også anbefale Epox\' 8K7A+ (kører selv med et).
Abits KG7 er helt klart også værd at kigge på, men det kommer vist først om en tre uger (men hey, 21 dage er da til at vente). Ellers skulle Abit også være i gang med KS7 (med et SiS 735 chipset) - jeg har kun læst lidt generel indledning til chipsettet, men det lyder rigig godt!
Gode sider er:

www.systemlogic.net
www.tomshardware.com
og selvfølgeligt www.hardocp.com og www.overclockers.com.au - de to sidstnænvte gør vist mest i at linke, men det er gode links...

God læsning...
Avatar billede devil_dk Nybegynder
01. august 2001 - 00:05 #4
lige nu har jeg et MSI KT7 266 pro men det har en fejl der gør at hvis man bruger usb har det så pauser hvor det fryser :(

bone har du nogle usb ting på dit Epox ?
Avatar billede crucial-kid Nybegynder
01. august 2001 - 00:16 #5
Epox 8K7A+, får både bank performance mæssigt og feature mæssigt, af alle de 3 nævnte motherboards!!!

Men ja nVidia\'s nForce og SIS\' 735 chipset skulle banke røv, har lige snakket med en som har et med sis 735 chipset og han siger det rykke seriøs azz.

Devil_dk, mon ik dit problem kan rettes, har aldrig hørt om det problem i forbindelse med det MoBo.
Avatar billede devil_dk Nybegynder
01. august 2001 - 00:50 #6
crucial-kid  det er ellers et problem som skrives en del om på MSI eget forum men de svare ikke på på det usb problem mere

men tak for mere info desto mere man får desto større er muligheden for man vælger det rigtige
Avatar billede bone Nybegynder
01. august 2001 - 20:10 #8
Nope, jeg bruger ikke nogne USB-ting... Har aldrig gjort... Kommer måske heler aldrig til det? (IEEE 1394 vs. USB 2.0)...
Avatar billede bone Nybegynder
01. august 2001 - 20:16 #9
*Elsker slåfejl*
Avatar billede crucial-kid Nybegynder
04. august 2001 - 19:06 #10
Takker for de 2point, det var lige før det var besværet værd.

HARDINFO laver nogle gode review\'s, men hvis man er hardcore OC\'r eller noget i den stil, så er der andre sider som er langt bedre.
Avatar billede zycho Nybegynder
05. august 2001 - 22:28 #11
Er det bare mig eller skulle Crucial-Kid ikke have fået lidt flere point for hans kæmpe store/gode indsats ? ;)
Avatar billede coldshadow Nybegynder
06. august 2001 - 12:31 #12
Point er til for at bive brugt!!!!!!!