Avatar billede dang Praktikant
14. maj 2011 - 21:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vare hjem fra USA

Jeg har forelsket mig noget så grusomt i denne her
http://www.harborfreight.com/10-30-psi-powder-coating-system-94244.html
Men kan kun finde den i USA, jeg prøvede at oprette mig og få det sendt.... men ak, de sender kun til staterne !
Er der nogen der ved hvor man kan finde den evt. i Europa så jeg slipper for at skulle betale moms og told ! eller hvordan jeg kan få den hjem ?
Avatar billede dang Praktikant
14. maj 2011 - 21:21 #1
Og ja, jeg ved det er 120 volt ! :)
Avatar billede inglenook Praktikant
14. maj 2011 - 22:29 #2
http://www.harborfreight.com/shipping-info

"For international shipping rates on your order, please contact our Call Center at 1-800-423-2567"

Det tyder paa de gerne vil sende ud a staterne, du skal bare ringe til dem.
Avatar billede Uniku Nybegynder
14. maj 2011 - 22:35 #3
Du kan prøve at kigge på shopusa.com. Som du kan se på deres hjemmeside bliver varen først sendt til deres lager og så sender de varen videre til dig.

Jeg brugte selv deres service her for en 6-8 måneder siden, da jeg selv købte en pistol til pulverlakering i USA. Deres service virker glimrende - tog dog ca. 1 måned fra bestilling, til jeg modtog varen.

Jeg købte min pistol og en masse forskellige farver, men har aldrig brugt noget af det, og det står stadig i transport kassen. Hvis du vil, kan jeg sende dig en mail med hvad jeg har liggende, så kan vi se om vi kan finde ud af en pris... I så fald send en mail til mig på thomas@uniku.dk.

Vh.
Thomas
http://www.uniku.dk
Avatar billede dang Praktikant
15. maj 2011 - 11:43 #4
Jeg sender en mail !
Avatar billede larspalmqvistdk Nybegynder
19. august 2012 - 16:15 #5
Hvad med lige at tjekke denne her i landet.

http://dppl.dk/pulverlakering-15/pulverlakeringsudstyr-9/pulverlakeringspistol-101.html

Så kan det ikke værer nemmere.
Avatar billede dang Praktikant
19. august 2012 - 16:43 #6
Det var jo lige hvad jeg søgte :) Men jeg tog udfordringen op og byggede en selv !
Men mange tak for linket !
Avatar billede Peterorum1 Nybegynder
21. august 2012 - 09:51 #7
Der er kommet et dansk firma dppl.dk som sælger alt til pulverlakerings. Der ud over ligger de inde med et kanon pussemidel der heder masterformula.
Der er super nemt.