Avatar billede pinga Nybegynder
14. maj 2011 - 20:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Windows 7 - plads indicator

Når man viser min computer, så kan man for hver harddisk se hvor meget plads som er tilbage. Der er også en indicator som bliver rød når pladsen er ved at være lille. Det ser ud til at det er omkring 10% tilbage - kan dette laves om?

tænker her om man kan sætte den til f.eks 1% procent, da det ser ud til min harddisk er næsten tom fordi indicatoren bliver rød, men den er langt fra tom.

Håber nogen ved det.
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2011 - 13:45 #1
Iflg. MS, så kan dette ikke lade sig gøre. Her er en gut som spørger om det samme: http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-performance/incorrect-low-space-warning-red-usage-bar-in/b42d61fd-9f5b-41d3-939a-83724aabab71

Men så har de da lidt at tænke over til næste release ;-)
Avatar billede pinga Nybegynder
30. maj 2011 - 14:39 #2
Jeg tænkte det nok og synes heller ikke jeg kunne finde et svar på nettet....

Tror desværre der er andre ting som Microsoft hellere vil lave en sådan noget til lille mig :)