Avatar billede glvi93 Nybegynder
11. maj 2011 - 15:21 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Skjule en kode

Hej alle, sidder og lærer lidt om kodning og undrede mig over hvordan man laver en kode, så et allerede kodet program kan skjule sig i fx. svchost, eller måske så den ikke kan ses, det gælder også for antivirus. Har ikke så meget erfaring med det så et svar og måske link til videre læsning ville være dejligt.
men hvordan gør man?
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2011 - 16:59 #1
Skummelt!
Avatar billede bobolaj Nybegynder
11. maj 2011 - 17:41 #2
Tror ikke du kan finde hjælp her.. Prøv hellere et forum med nogle skummel person.. :)
Avatar billede glvi93 Nybegynder
12. maj 2011 - 13:52 #3
hmm, kan også spørge på en anden måde, om det er muligt at lave et vilkårligt program, starte det med en bat fil, og få den til at køre under svchost eller en vilkårlig fil?
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2011 - 14:04 #4
svhost skal bruge en dll til afvikling

Det bedste sted at "Gemme" en kode er at udvikle det som en service, den startes op når windows startes og startes op igen hvis den crasher uden brugeren bemærker det
Avatar billede glvi93 Nybegynder
12. maj 2011 - 20:02 #5
Gad vide hvad forskellen på Software as a Service og en keylogger er, altså hvis man har lavet et program som optager hvad brugeren trykker på, og gemmer sætning hvis der trykkes på "Enter".
Og derefter laver en bat fil som afvikler en exe fil til programmet hver gang computeren gør det og det, ville det så ikke være en service. Ville gerne vide om det ville aktiverer en rød alarm på en antivirus, eller om man skal ændre på dll og exe filer til et allerede eksisterende program så det kører under det allerede eksisterende program, eller om det stadig vil aktiverer en rød alarm på en antivirus?
Avatar billede glvi93 Nybegynder
12. maj 2011 - 20:03 #6
Man har selvfølgelig accepteret en "Terms of Agreement" før dette program hentes ned på computeren.
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2011 - 20:28 #7
Software as a Service (SAS) er en online service og overholder flere sikkerhedsregler, lige som Java. ie: ingen hardware access!

En keylogger er et stykke program som du skal installere eller via en trojan horse.

En service er et helt, legalt stykke software og vises kun i Services.

Hvis ikke du snart fortæller mig hvad du har gang i, lukker jeg her!
Avatar billede glvi93 Nybegynder
13. maj 2011 - 12:36 #8
jeg er i gang med at skrive en program.
men regner heller ikke folk vil hjælpe mig i det her fora, såå..
Avatar billede glvi93 Nybegynder
13. maj 2011 - 14:06 #9
jeg er i gang med at skrive et program som i bund og grund registrerer hvad brugeren trykker på, og hver gang der er 10000 ord uploades ordene til en webside eller lign.
Avatar billede glvi93 Nybegynder
13. maj 2011 - 14:07 #10
svar, fundet en anden løsning.