Avatar billede andmm Nybegynder
11. maj 2011 - 11:26 Der er 2 kommentarer

VBA: gemme workbook

Jeg har lavet et program i VBA som via en userform giver brugeren mulighed for at skrive sine kontaktoplysninger mm.
Disse indtastninger bliver så gemt i et ark i excel filen.

Jeg har så lavet programmet således der automatisk åbnes Outlook op, og filen vedhæftets. Prolemet er nu at jeg jo skal gemme filen før den skal vedhæftes, ellers kommer indtastningerne ikke med.
Dette har virket

ActiveWorkbook.Save

Men koden fejler på nogle pcer, hvorfor ved jeg ikke.

Nogle ideer?
Avatar billede Ialocin Novice
11. maj 2011 - 11:39 #1
Hej andmm

Hvorfor det fejler på nogle pc´ere ??

Har du prøvet:  Thisworkbook.save ?


Med venlig hilsen, Nicolai
Avatar billede andmm Nybegynder
11. maj 2011 - 12:50 #2
God ide, den må jeg lige teste
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Kurser inden for grundlæggende programmering

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester