Avatar billede Jolles Professor
11. maj 2011 - 09:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

win7 konfigurerer og konfigurerer og konfigurerer og...

Konfigurerer opdateringer fra Windows update. 0% fuldført... sluk ikke for coputeren.
så går der 5 minutter, og så "vågner" windows endelig.
Når jeg slukker kommer beskeden, at der installeres opdatering 1 af 4.....
Dette har stået på i snart 14 dage, hvor ligger der en fejl?
Jeg har win7 og automatisk opdatering
Avatar billede Blueeyez Mester
11. maj 2011 - 09:54 #1
Slå automatisk opdatering fra og gør det manuelt og tjek 1 gang hver uge... Der kommer mange opdateringer fordi der er meget der skal ordnes i Windows 7 ;)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. maj 2011 - 09:57 #2
Du behøver ikke slå automatisk opdatering fra, men gå ind i Windows Update, og lav de opdateringer der står der manuelt. Eventuelt een af gangen, med en genstart imellem. Så siger rygterne at det fortager sig.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
11. maj 2011 - 10:13 #3
Svigermor havde lidt samme problem - og jeg brugte dette fix fra Microsoft: http://support.microsoft.com/kb/971058
Avatar billede torbenlind1 Nybegynder
11. maj 2011 - 10:42 #4
Hej lars_pcworld.dk
Undskyld at jeg bryder ind i dette spørgsmål,men jeg har oprettet et spørgsmål lidt før Jolles,også med update problemer,jeg prøvede for skæg skyld at køre dit link og det hjalp,kan du gå til mit spørgsmål og lægge et svar.Nu når jeg har dig har jeg en gammel mail eller 2 liggende ved dig du ikke er kommet tilbage til.
Med venlig hilsen
Torben Lind
Avatar billede Jolles Professor
26. november 2013 - 10:28 #5
Blueeyez: Det fortalte vores tekniker på min arbejdsplads også, og det hele kom flux på plads og i orden.

Her er det vist jeg skal skrive "læg et svar", ikke? Og så håbe browseren reagerer med en firkant til et flueben. Tlgiv at det har varet så længe - jeg troede jeg havde fået besvaret alle spørgsmål, men det blev jeg lige venligt gjort opmærksom på, at jeg slet ikke havde.
Avatar billede Jolles Professor
29. november 2013 - 22:39 #6
ingen reaktion. jeg lukker