Avatar billede sholck Nybegynder
10. maj 2011 - 06:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Podcasts i android

Jeg har lige fået en LG Optimus 2X (ja, jeg tænkte også transformers), Jeg havde en Iphone 3g, og var glad for mine P3/P4 podcasts i Itunes. Hvordan får jeg mine podcasts ind?
Avatar billede sholck Nybegynder
10. maj 2011 - 06:32 #1
Jeg har hentet flere apps "Audio manager", "Beyondpod" og "Sticher", men de har deres egne lister og jeg er stadig grøn android-bruger.
Avatar billede sholck Nybegynder
10. maj 2011 - 06:42 #2
Alle tips til en grøn android-bruger er velset, jeg støtter det google står for. Så Firefox, mere Linux, openoffice osv.
Avatar billede michael_stim Ekspert
10. maj 2011 - 08:50 #3
Nu er jeg ikke den der lytter til flest podcast' men Google har jo deres egen:

Google listen

Hvordan den er, aner jeg ikke, det var bare hvad jeg kom frem til ved at google ;o)
Avatar billede sholck Nybegynder
10. maj 2011 - 10:12 #4
Nu kan jeg få dem ned, tak for hjælpen, nu skal jeg lige finde ud af hvordan det virker, jeg savner min oversigt, er der ikke en itunes lignende windows/linux/android app.. Jeg skal lige venne mig til android.