Avatar billede Volmerlol Nybegynder
09. maj 2011 - 18:48 Der er 2 kommentarer

Ingen liv overhovedet.

Hejsa alle sammen.

Jeg sad igår og spillede lidt, da min com pludselig går ud, den melder så efter at cpu'en er blevet for varm.
Fint no´k jeg tjekker det hele om det er som det skal med blæsere støv osv.
Efter ca.30 min spiller jeg igen ca. 2 timer også går den ud igen, tænker.fuck det og går i seng,da klokken var mange allerede.
Idag er der så SLET ingen liv, kan slet ikke få gang i noget som helst????

Tænkte selv på strømforsyningen kunne være død.
Men ved ikke hvordan jeg tjekker om det den??
Eller om det kan være noget andet, da den blev for varm dagen inden.

Kan ikke huske hvilket bundkort der sidder i.

Men den har en 750w energon gaming power supply.
crossfire ati radeon sapphire 3870 hd.
4gb ddr2 ram.

Håber jeg kan få nogle gode råd.

Hilsen Anders
Avatar billede challenger70 Nybegynder
09. maj 2011 - 18:58 #1
Hej Anders.

Jeg vil da mene det nemt kunne være din PSU der er gået sig en tur, hvis der INTET sker når du prøver at starte den er det 99% sikkert din PSU da selv om et eller andet skulle være røget sig en tur, så plejer der normalt at komme liv hvis ikke din PSU er død.

Du kan jo hvis du har en anden PSU prøve at sætte den til bare de to stik på bundkortet 20/24 pin og 4/8 pin stikkene, så bør der være liv i blæsere om ikke andet.

Hilsen Peter
Avatar billede Volmerlol Nybegynder
09. maj 2011 - 20:02 #2
præsis, det var ogsåsådan jeg tænkte,men ja der er INGEN liv. har ikke noget til rådighed PT. så jeg prøver med en ny PSU :)