Avatar billede Dotdk84 Nybegynder
09. maj 2011 - 13:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problem med win 7

Hej har en ven der har et problem med hans pc
lavede en post ang dette her:
http://www.eksperten.dk/spm/937855#reply_7776565

men efter dette kunne jeg ikke finde andre udveje end og formatere skittet. men først måtte jeg sætte en anden disk til og overføre de ting som han gerne ville gemme. Det gjorde jeg ved og sætte den til og installere win 7 på den og overføre det til den. Kunne jo ikke starte op på hans.
Efter en formatereing har jeg installeret alle updates plus andet ff flash og andre ting.
SÅ i lørdags var der denne Brian Nielsen kamp fandt et sted vi kunne se den og installeret stream torrent. da kampen var færdig blev pcen slukket og da han stod op har den fået samme problem som vi formaterede den for. før. Hvad kan dette være? Memory fejl grafikkort fejl eller er der andre der har en godt ide eller til noget man eventuelt kan prøve?

Martin
09. maj 2011 - 13:57 #1
Systemgendannelse til FØR dette [stream torrent] (Hmmm...) halløj !!!
09. maj 2011 - 13:59 #2
Husk at pænt vende tilbage til dine tidligere spørgsmål ->
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Dotdk84
www.eksperten.dk/faq
16. august 2011 - 19:16 #3
(Hvad endte denne tråd med ?)
Avatar billede Dotdk84 Nybegynder
19. august 2011 - 16:03 #4
lukket