Avatar billede jkremmer Nybegynder
09. maj 2011 - 09:44 Der er 8 kommentarer

oprettelse af hjemmeside

Hej Eksperter!

Jeg står og skal lave en hjemmeside (Enkel) www.(tekst).dk
Da jeg ikke har arbejdet så meget i de baner før, så kunne jeg godt tænke mig at høre hvad i syntes jeg skal vælge.
- Er der nogle hjemmesider i kan anbefale
- Skal man kunne bruge alverdens koder for det kan lade sig gøre?
- Hvad er prisen?

mvh Jakob k.
Avatar billede audiotribe Nybegynder
09. maj 2011 - 09:50 #1
Hej Jakob,

En hurtig og billig måde at komme i gang på, er at købe en "færdig" hjemmeside template, og fylde den med dit eget indhold, tjek evt. her:  http://themeforest.net/category/site-templates

/ Thomas
Avatar billede phillips Nybegynder
09. maj 2011 - 09:58 #2
Læs evt også her:
http://www.123hjemmeside.dk/pages/domaininfo.aspx

På 123hjemmeside.dk skal du slet ikke kunne nogle koder - og du kan bruge dit eget domæne.
Avatar billede jakobdo Ekspert
09. maj 2011 - 10:01 #3
Og du er også sikker på, at anvender du 123hjemmeside, så kommer din side til at ligne noget fra de gode gamle Frontpage tider. :o)
Avatar billede jkremmer Nybegynder
09. maj 2011 - 10:04 #4
Tak for svarne alle sammen, men 123 hjemmeside er ikke lige i mine planer.
Avatar billede jkremmer Nybegynder
09. maj 2011 - 10:04 #5
Mange tak :)
Avatar billede jkremmer Nybegynder
09. maj 2011 - 10:07 #6
Det link du sendte med Thomas :)
betaler man en gang, eller hvordan hænger det sammen?
Avatar billede audiotribe Nybegynder
09. maj 2011 - 10:25 #7
Ja, man betaler et engangsbeløb - og kan derefter bruge templaten til 1 projekt, jeg har selv købt mange templates derinde og kan varmt anbefale sitet ;)
Avatar billede repox Seniormester
09. maj 2011 - 11:01 #8
Et lille tip til #1 er at forbinde det sammen med et simpelt CMS, hvis du vil slippe for al for megen kode-roderi...