Avatar billede nicqh Praktikant
08. maj 2011 - 13:27 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort problemer

Hejsa. Har en computer hvor den ikke vil bruge grafikkortet men hellere kører fra bundkortets indbyggede. Har prøvet at sætte et andet grafikkort i så er der ingen problemer, har også prøvet at sætte det som ikke virker i den her computer i en anden der er heller ingen problemer. Hvad kan det skyldes at den ikke vil virke på denne ene computer?
Avatar billede mbm2016 Nybegynder
08. maj 2011 - 13:31 #1
Har du prøvet at kigge i BIOS opsætningen på denne ene computer, og tjekke om den står til onboard graphic card eller noget i den dur?
Avatar billede nicqh Praktikant
08. maj 2011 - 13:40 #2
ja den står til at pci-e og når jeg sætter et andet kort i kører det jo også fint så burde ik være problemet
08. maj 2011 - 14:23 #3
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/nicqh Point ude: 485 ?
www.eksperten.dk/faq
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

(Diu har endnu ikke 'lært' at pænt vende tilbage til dine oprettede spørgsmål ???)

---
Avatar billede tubber Juniormester
08. maj 2011 - 14:25 #4
Hvad kan PSU på den ene trække og hvad kan den trække på den anden?

Lydder for mig som det kort kræver mere strøm end der kan leveres
Avatar billede nicqh Praktikant
08. maj 2011 - 17:34 #5
computeren er født med det grafikkort. det er pludseligt bare holdt op med at virke
Avatar billede nicqh Praktikant
08. maj 2011 - 17:36 #6
vil skam gerne give point hvis jeg kunne
08. maj 2011 - 17:46 #7
Hvad er du i tvivl om ved www.eksperten.dk/faq#faq-3 og remefter... ?
Avatar billede tubber Juniormester
08. maj 2011 - 17:54 #8
Får det extern strøm ?
Avatar billede nicqh Praktikant
09. maj 2011 - 21:30 #9
Hej igen. Jeg har sat et nyt grafikkort i og det virker så regner med det er defekt det gamle..
Avatar billede nicqh Praktikant
19. juni 2011 - 22:34 #10
....