Avatar billede carsten1219 Nybegynder
08. maj 2011 - 10:12 Der er 4 kommentarer

hastighed på download.

Hej
Når jeg kører en hastighedstest på yousee, er det som om testen ikke starter, men pludselig banker den op på den hastighed jeg har købt. Det giver sig også udslag i at når jeg henter en film på youtube, står den længe og bare henter, men uden at der sker noget på bundlinien, hvor man kan se hvor lang man er nået i sin download. Og pludselig er den bare færdig.

??????

Jeg bruger windows 7.
Har prøvet Cleaner.

Carsten
Avatar billede Blueeyez Mester
08. maj 2011 - 10:20 #1
Sidst jeg tjekkede var det ikke lovligt at hente fra youtube, men hvad er det for en internet båndbredde du har?
Avatar billede niels95 Nybegynder
08. maj 2011 - 10:21 #2
Hej Carsten

Måskes du skulle prøve at slette al din browserhistorik. Hvilken browser bruger du egentlig?

Du kan også bruger Windows egen diskoprydning. Der er nogle ting den ryder op som CCeaner ikke rører ved.
Du skal bare gå ned i start-menuen og dernæst søge under "diskoprydning"

Mvh
Niels
Avatar billede tubber Juniormester
08. maj 2011 - 10:22 #3
Ikke ?

Hvordan ser du det så ? du streamer jo til dit temp dir.....
Mener ikke det som sådan er ulovligt, problemet er så er 90%+ af de film er der indeholder ophavsbeskyttet materiale....
Avatar billede Blueeyez Mester
08. maj 2011 - 10:28 #4
#3 videoen skal jo buffes for at du kan se det, jeg ved udemærket den ender et sted men det sted ender den  os kun midlertidigt, den holder jo ikke filen i temp mappen 4ever ;)