Avatar billede ero Nybegynder
07. januar 2000 - 00:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Reg Kill

Hej alle i computernørder.

Jeg søger et program, som kan fjerne døde registreringsfiler. Jeg har hørt at Reg Kill skulle være rimeligt
godt, men hvis der er en som kender et godt program er de da selvfølgelig velkommen til at skrive.
Håber at der er nogle der har en løsning!!!

Hilsen Ero
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2000 - 01:13 #1
Reg.clean fra microsoft.
Avatar billede ravelin Nybegynder
07. januar 2000 - 09:30 #2
jep bortset fra det hedder regclean i command prompten :-)
Avatar billede wzarlon Nybegynder
07. januar 2000 - 17:00 #3
Jeg har rodet lidt med emnet, og har fundet et freeware program fra ToniArts kaldet EasyCleaner... Det er suveræn godt, og du kan følge med i hvad der sker, iforhold til regclean som virker lidt suspekt :)

EasyCleaner kan hentes på http://www.saunalahti.fi/tonihele/

Mvh
Claus Heinrich
aka Wzarlon
Avatar billede wzarlon Nybegynder
07. januar 2000 - 17:06 #4
Direct download af EasyCleaner fra ToniArts er her: http://www.saunalahti.fi/tonihele/files/lang.zip

Mvh
Wzarlon
Avatar billede goulduck Nybegynder
07. januar 2000 - 17:59 #5
CleanSweep kan også fjerne ting i registreringsdatabasen, Norton Win Doctor er også MEGET godt. Men sidstnævnte er en del af Norton Utilities/Systemworks.
Avatar billede dar Nybegynder
07. januar 2000 - 19:35 #6
Og er der noget der ikke styrer så er det n.u.
Avatar billede goulduck Nybegynder
07. januar 2000 - 19:52 #7
Jeg synes at NU er helt udenmærket... det er noget af det første som bliver installeret på min computer(e) når Windows bliver geninstalleret...
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2000 - 01:24 #8
Ja CleanSweep er et vidunderligt program. Har brugt det meget i tidens løb.
Avatar billede goulduck Nybegynder
09. januar 2000 - 04:22 #9
De tidligere versioner af CleanSweep havde det desværre med at fjerne lidt for mange filer under oprydningen ... det har jeg heldigvis ikke set i de nyere versioner.