Avatar billede henrixx Praktikant
07. maj 2011 - 14:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IE9 med IE8 funktionalitet

Hej alle

Sorry for det den noget kryptiske overskrift, men den er vist meget dækkende for mine sprøgsmål !

Jeg har lige netop opdateret min Internet Explorer 8 til den nye version 9 og har i den forbindelse nogle ønsker omkring browserens funktionalitet som jeg godt kunne tænke mig at få ændret, så de passer bedre til mig.

1. Foretrukne - kan man ikke få menuen til at fremkomme i venstre side hver gang den åbnes lige som den gør i IE8 ?

2. Faner - dem vil jeg gerne have til, at være under toolbaren lige som i IE8
Avatar billede vejmand Juniormester
07. maj 2011 - 14:59 #1
Avatar billede henrixx Praktikant
14. maj 2011 - 16:29 #3
Hej Alle

Ingen aktivitet = lukketid !
Avatar billede vejmand Juniormester
14. maj 2011 - 17:48 #4
henrixx >> Hmmmm, hvad mener du med "Ingen aktivitet"?????

Når du ikke melder tilbage, er det jo svært at vide om det funker.....

Nok ikke lige den opførsel som opfordrer til at hjælpe dig en anden gang.