Avatar billede kazzie Nybegynder
07. maj 2011 - 12:18 Der er 3 kommentarer

YouSee i en nøddeskal

Jeg er en af dem som også har YouSee boksen - og hvis jeg ikke har forstået tingene galt, så burde jeg da kunne finde alle kanaler som jeg har på mit tv i boksen ??

Jeg kan pt. ikke finde ITV2 og tror derfor at jeg måske har valgt et forkert netværksnummer - pt. bruger jeg nr. 1320 som yousee anbefaler når jeg taster min adresse ind på deres hjemmeside.

Er der nogen som har et bedre forslag ??
Er der nogen som ved hvor jeg kan se en komplet liste over YouSee's netværksnumre ??
Avatar billede Blueeyez Mester
07. maj 2011 - 13:26 #1
Har du tjekket hvilket tv kanaler de tilbyder? (:
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
07. maj 2011 - 19:02 #2
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2011 - 07:31 #3
der er forskellige numre du kan bruge

du skriver 1320 og så kan boksen hedde f.eks 1321

du skal ind og ændre numrene som jeg husker det - er længe siden jeg sndte min retur

jeg har en fejl på mit samsung tv de ikke gider rette med en update
m.v.h