Avatar billede hardorff Nybegynder
07. maj 2011 - 11:35 Der er 4 kommentarer

Microsoft Netværksadapter 6t04

Hej

Jeg havde problemer med, at Microsoft Netværksadapter 6t04 gav mig en kode 31.
Efter at have læst nogle guides på nettet fandt jeg frem til, at jeg kunne fjerne det og derefter genstarte PCen, hvorefter det ville installere sig selv igen.

Men det gjorde det så ikke. Nu har jeg udfordringer med at få det "installeret" igen.

Hvordan gør jeg det?

Jeg har været inde under enhedshåndtering og prævet at tilføje det der igennem. Jeg får også muligheden for at gøre det, men det kan ikke se under Netværkskort efterfølgende. Jeg kan kun se det, hvis jeg trykket på "Vis skjulte-something".

Grunden til jeg skal have det opsat igen, er fordi jeg skal køre trådløst.
Avatar billede Blueeyez Mester
07. maj 2011 - 13:28 #1
Fulgte der ikke en cd med til kortet som der ligger drivere på?
Avatar billede hardorff Nybegynder
07. maj 2011 - 13:48 #2
Jeg har kun fået en Recovery DVD med Windows. Jeg prøvede at køre den, men så ville den til at installere Windows igen.
Avatar billede Blueeyez Mester
07. maj 2011 - 14:32 #3
Okay hvilket mærke er pcen og hvad model er det? Altså pcen..
Avatar billede Blueeyez Mester
07. maj 2011 - 14:32 #4
og os styre system samt om det er 32/64?