Avatar billede torbenlind1 Nybegynder
07. maj 2011 - 09:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Slette sti til program der ikke findes mere.

Hej allesammen.
Jeg har haft installeret et program til stregkoder,men fundet ud af at det ikke var hvad jeg skulle bruge og derfor slettet det igen,men efterfølgende får jeg en meddelse når jeg starter Excel 2010 op,at Excel ikke kan finde stien til C:/programsfiles/technoriver/barcodecomponet/freecodeplaceholder.xla,hvordan får jeg slettet denne meddelse når jeg starter Excel,for programmet er der jo ikke mere.
Med venlig hilsen
Torben Lind
Avatar billede Michael B. Bom Juniormester
07. maj 2011 - 09:49 #1
Gå i Fanen - filer, vælg tilføjelsesprogrammer, klik på udfør, og fjern flueben ud for det program du ikke bruger længere
Avatar billede torbenlind1 Nybegynder
07. maj 2011 - 11:31 #2
Hej p5.
Det var lige det der skulle til,smid et svar og point er på vej til dig.
Mange tak for hjælpen.
torben
Avatar billede Michael B. Bom Juniormester
07. maj 2011 - 13:06 #3
et svar ;-)