Avatar billede morgan_freeman Nybegynder
07. maj 2011 - 02:50 Der er 1 løsning

AS2 - Funktion afhængig af dato (goto eller load eller noget)

Jeg skal have en swf til at gøre noget afhængig af dato. Når en given bruger henter swf'en fra en server.

Det er desværre ikke en mulighed at lave en php-wrap der henter en swf kva datoen (jeg skal lave en swf og kan ikke forvente at lægge php-dokumenter eller andet eksternt på server. ØV!).

Desuden har jeg forstået det sådan, at Date Class i Actionscript læser brugerens tid-dato-indstillinger og det dur ikke. De datoafhængige funktioner skal helst passe.

Så det jeg gerne vil have hjælp til er:
- dels at få en swf til at finde ud af hvad dato/tid det er når den bliver loaded
- og dels at anvende dato'en til enten at gå til en bestemt frame eller loade en swf der matcher datoen.

Umiddelbart virker det som noget mange må have gjort tidligere, men det er ikke lykkedes mig at google mig frem til en tutorial eller forumsvar - så jeg antager dette må tælle som mellemsvært. Derfor 45p.
Avatar billede morgan_freeman Nybegynder
13. maj 2011 - 15:27 #1
Det var ikke mange svar der kom på dét spørgsmål. LUKKER