Avatar billede EJ6400 Nybegynder
06. maj 2011 - 12:17 Der er 4 kommentarer

skærmdriver

Jeg har en LG W2261-PFT skærm som ikke virker under Windows 7. Jeg kan kun bruge den analog, da jeg ikke har indgang til digitalt på min harddisk. Jeg kan ikke få de rigtige opløsninger og dermed bliver skærmbillet aflang.
Jeg har fået driver fra LG, men disse fungere heller ikke og LG har desvæære en dårlig service.

da jeg kørte windows XP var der ingen problemer.

Kan nogen hjælpe mig.
Avatar billede Blandy Praktikant
06. maj 2011 - 12:46 #1
Det lyder mere til at du mangler den korrekte driver til dit grafikkort. Og så skal du bare finde den rigtige opløsning.

Hvad er det for en pc/bærbar? Og hvad type windows 7?
Avatar billede EJ6400 Nybegynder
06. maj 2011 - 16:04 #2
Det er en Dell Dimension 3100/E310. Jeg ved ikke hvor jeg ser hvilket Windows 7  version jeg kører.
Jeg har været inde på Dells hjemmeside og opdateret alle driver, det hjalp ikke.
Under egenskaber for skærmkort at jeg har en Standart VGA skærmkort og under driverfil står der system32\Drivers\vgapnp.sys.
Jeg har forsøgt at opdatere driver til en Dell men den vil ikke tage den.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. maj 2011 - 17:36 #3
http://download.cnet.com/SlimDrivers-Free/3000-18513_4-75279940.html

Prøv at se om ikke Slimdrivers kan hente de rigtige drivere til dit system.

Kan se at Win7 ikke officielt er understøttet...
Avatar billede EJ6400 Nybegynder
05. juni 2011 - 20:30 #4
Har opgivet og smidt min dyre LG skærm ad H... til. KUnne jo ikke få support hos LG - dårlig service.