Avatar billede Kristoffer Nybegynder
05. maj 2011 - 22:31 Der er 1 løsning

Problem med markante svingninger i overførselshastighed(både på nettet og lokalt)

Hej!

Har problemer med at min computer har utrolig lange overførelses tider. Når jeg flytter filer på min harddisk svinger den utrolig meget og er tit nede på 200-400 kbs.
På nettet har jeg samme problem, jeg har 30mbit men når jeg kører en hastighedstest springer den i alt fra 1.5mbit til 30mbit. Den kan nogen gange godt kører med ordenlig hastighed et par timer.

Computeren er ca 2år gammel og har følg specs(som jeg lige kan finde info om:

MB:                Abit Fatality FP-IN9 sli
Processor:        Intel core 2 duo e6550 @ 2.33ghz
ram:              2 * 2 gb kingston ddr2 ( har testet 3 sæt ram)
grafikkort:        2 * 8800 gtx+ 512mb ram sli
harddisk:          Samsung 320gb(har testet 3 harddiske)
Windows 7 64bit
Har ikke kunne finde drivere til windows 7 udover grafikkort men der står under enhedshåndtering at alle drivere er installeret.

Skriv hvis der er mere i vil vide:)

På forhånd tak
Avatar billede Kristoffer Nybegynder
13. november 2011 - 21:04 #1
lukket