Avatar billede bukse Nybegynder
03. maj 2011 - 05:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Publisher på Mac

Hej
Jeg er lige overgået fra PC til MacBook Pro.
På min PC havde jeg lavet en hel del i Microsoft Publisher.
Jeg mangler nu et program som kan håndtere disse filer på Mac
Kan nogen mon hjælpe
Avatar billede jernrosen3 Forsker
03. maj 2011 - 11:21 #1
Øhhhhhh - jeg mener da at Mic Publisher kan installeres på Mac - det er jo oprindeligt et MacProdukt - Adobe var oprindeligt ( 1990'erne ) til Mac.

Ellers er der PDF-fil - begge læsbar på diverse styresystemer ?
Avatar billede bukse Nybegynder
03. maj 2011 - 13:02 #2
Det kan den ikke, og jeg mangler et program hvor publisher filerne kan redigeres
Avatar billede Sparrman Nybegynder
03. maj 2011 - 17:03 #3
Kig her: http://www.oooforum.dk/viewtopic.php?t=3573
Det er dog ikke det bedste format og køre på Mac.
Publisher er rent MS Windows og har aldrig virket på Mac :-)
Avatar billede Sparrman Nybegynder
03. maj 2011 - 17:07 #4
OG, hvis det virker for dig, er det mit svar :-)
Alternativt må du installere virtual box og heri windows med publisher....