Avatar billede nicklas20 Nybegynder
31. juli 2001 - 15:19 Der er 4 kommentarer

Ram til Bærbar

Jeg kunne godt tænke mig at vide om jeg kan benytte mig af Kingston ram til min bærbare computer.

Fujitsu siemens lifebook B-2154

Hvor kan jeg evt. købe 64 og 128 mb moduler hvis de kan bruges. og hvad er priserne.

På forhånd tak
Nicklas
Avatar billede hadro Novice
31. juli 2001 - 15:24 #1
Jeg vil foretrække at købe ved Midtdata,Itbutikken eller SHQ. De er alle blevet godkendt til handel over internet...men der findes sikkert flere. 128 koster omkring 1000,-kr...nok lidt under.......

Men som sagt, vælg at køb et sted hvor der er sikkert at handle hvis du gør det over internet...
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2001 - 15:27 #2
hmmm shq=shg???
Avatar billede dar Nybegynder
31. juli 2001 - 19:30 #3
JEG ville jo bruge www.prcdata.dk da dette er de absolut billigste!
Avatar billede hadro Novice
01. august 2001 - 19:13 #4
Ja...måske billigste....men ikke certificeret....