Avatar billede mcholm Nybegynder
02. maj 2011 - 22:02 Der er 3 kommentarer

programør søges med interasse for bil / mc tuning

Hej

vi er lille gruppe på 3  ( mekaniker , smde , elektronik trkniker , )  som har bygget et rullefeldt til biler og mc
det køre den dag i dag  med et meget gammelt dos program med begranset funktioner

grunden til at vi ikke bare køber noget nyt færdig software er :

1. prisen
2. funktioner og bruger venlighed  ( vi har en god ide om hvordan det skal se ud og vilke funktioner
3. muligheden for at lave et beder og mere brugervenlig program

vi høre til i det midt/vest jyske mellem skive og mykøbing m.

økonomien.

det kommer and på slut resultat. pt. er det på hobby plan

men vi er ikke i tvivl om at vi sammen kan komme med et super produkt på sigt  og som kan give et seriøs overskud  når det kommer på markedet

hvis du har interasse i at "lege med"  så send mig en mail på
Martin@Makholm.dk  eller ring til mig på 23230089

mvh Martin
Avatar billede danco Nybegynder
02. maj 2011 - 22:15 #1
Hejsa,
jeg er datamatiker studerende på 4 semester og jeg synes det lyder som en interessant problematik hvor det store problem nok ligger i at modtage informationerne fra feltet.
Hvis jeg kan få billeder af produktet og skitser over hvordan i vil have brugerfladen.
Derudover skal jeg naturligvis også have information om hvordan data kan overføres til computeren. Evt. kunne det være lærerigt at se jeres dos program som jeg antager er speciel designet til jeres felt.
Jeg er villig til at tage udfordringen op :)
Avatar billede mcholm Nybegynder
04. maj 2011 - 09:20 #2
Hej Danco    vil du ikke sende en mail til mig på martin@makholm.dk  så forsætter vi der fra
  Mvh Martin
Avatar billede mcholm Nybegynder
14. juni 2011 - 12:28 #3
hejsa  de ude på eksperten  vi har haft 2 henvendelser

en rigtig serieøs  henvendelse fra "danco"  efter at have kigget på projectet  kunde han ikke hjælpe os

så vi søger stadig .

håber der er andre der er friske

som forskel fra før har vi haft flere henvendelser ang økonomi
med henblik på salg af et sådan program  og derfor kan vi nu også bidrage økonomisk til arbejdet

Mvh mcholm