Avatar billede goulduck Nybegynder
31. juli 2001 - 15:04 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Lukke \'Telnet\' ...

Jeg har fundet sådan en lille bug i Windows 2000 / telnet ... som gør at når jeg har brugt telnet, og denne har lavet en timeout og afslutter, så lukker telnet ikke altid. Her efter kan jeg ikke lukke telnet - og der kræves faktisk en genstart. (nu ikke nogen beretninger om at i godt kan - fejlen er der, men sker kun sjældent)

Jeg har set denne fejl 2 gange på 2 forskellige maskiner.

Okay ... det var så historien. Jeg synes at ha set én skrive om et program, som hedder \"kill\" - tror jeg nok. Dette skulle kunne lukke ALLE programmer ned. Er der ikke nogen som har et link til dette?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
31. juli 2001 - 15:06 #1
[ctrl] + [alt] + [del]
Avatar billede retaxes Nybegynder
31. juli 2001 - 15:08 #2
Stop den i Services!
Avatar billede retaxes Nybegynder
31. juli 2001 - 15:09 #3
Du kan sikkert ordne det i Registry, men lige hvor!
Avatar billede skwat Praktikant
31. juli 2001 - 15:15 #4
downloade en ny telnet(Den der følger med WIN2000 stinker).

Avatar billede noerrevang Nybegynder
31. juli 2001 - 16:25 #5
Kill ligger på resource kittet til win nt. Det kan dog være at du kan bruge task manageren (joblisten på dansk) til at slå processen ned med. Du finder den ved at trykke ctrl + alt + del.
Avatar billede goulduck Nybegynder
31. juli 2001 - 21:12 #6
jelzin101> Jeg er ikke hel dum.. :-)

retaxes> Det er klienten og ikke serveren.

skwat> Jeg vil bare dræbe min telnet.

noerrevang> Jeg har bare ikke kunnet finde kill. Og jeg HAR prøvet taskmanager. telnet virker helt som den skal, men man kan bare ikke lukke det! Derfor ville jeg bruge kill.

Nogen som kan sende den til mig? get2meat@hotmail.com
Avatar billede goulduck Nybegynder
31. juli 2001 - 21:14 #7
Nørrevang> Hvad er din forbindelse til Nørrevang?

(har været der på ferie koloni med skolen nogle år i træk :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
31. juli 2001 - 21:27 #8
goulduck> Det er ok at det er klienten.

Hvor ligger Nørrevang, vel ikke på Thorø ved Assens?

Jeg ved godt det er et sidespring, men navnet!
Avatar billede goulduck Nybegynder
31. juli 2001 - 21:32 #9
Hehe, sidespring er altid gode .. hmmm :)

Well, det jeg har været ved ligger ved Nykøbing Sjælland, ude til vandt .. (over for Hundested).
Avatar billede retaxes Nybegynder
31. juli 2001 - 21:33 #10
Der har jeg også været, men hold da op hvor er det længe siden at jeg var der.
Avatar billede noerrevang Nybegynder
01. august 2001 - 10:00 #11
Det er fra en gård på Samsø der også hedder Nørrevang. Men når det er sagt, så tror jeg ikke der den flække der ikke har en Nørrevang. Det betyder jo bare den nordlige mark.

Suk nu er der ingen hemmeligheder ved mig mere.

Jeg håber at dette giver point.
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. august 2001 - 10:32 #12
Bare sjovt at goulduck og jeg har været der, bare med 30-40 års mellemrum. Der er sikkert mange steder der hedder Nørrevang, lige som Borup!

Du kan få point hvis du hjælper goulduck med hans problem!
Avatar billede noerrevang Nybegynder
01. august 2001 - 12:51 #13
Jeg syntes i hvert fald at det er sjovt, og den med pointene havde jeg regnet ud.
Avatar billede goulduck Nybegynder
01. august 2001 - 18:13 #14
Verden er et lille sted! Selv om jeg ikke tror på skæbne - så er der alligevel noget om snakken.

Men Nørrevang eller Nørrevang eller ej .. kan du sende mig \'kill\' ?
Avatar billede goulduck Nybegynder
12. august 2001 - 21:56 #15
Er der ikke nogen som kan sende mig \"kill\" ?
Avatar billede goulduck Nybegynder
31. august 2001 - 00:05 #16
Jeg lukker ...
Avatar billede goulduck Nybegynder
31. august 2001 - 00:06 #17
Og selvfølgelig giver det da point!