Avatar billede Linda_J Nybegynder
02. maj 2011 - 11:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

mangler driver til Zepto Z note 3415W.

... til trådløs netværk.
Zepto eksisterer ikke mere, hvor finder jeg nu min "forsvundne" driver????
Avatar billede marky_dk Nybegynder
02. maj 2011 - 11:28 #1
Du kan downloade drivers til din maksine her:
http://www.zeptodrivers.com/drivers/notebooks/znote-3415w/

MVH
Thomas
Avatar billede marky_dk Nybegynder
03. maj 2011 - 14:18 #2
Har du fået løst dit problem endnu ?

MVH
Thomas
Avatar billede Linda_J Nybegynder
03. maj 2011 - 14:24 #3
Det ved jeg faktisk ikke endnu, jeg indlæser opdateringer i vildskab indtil videre er der ikke liv i det trådløse net, men det kan vel risikere at det dukker op når alle opdateringer er installeret.
Avatar billede Linda_J Nybegynder
04. maj 2011 - 09:10 #4
Nyt problem: Jeg har "tabt" mit trådløse net i forbindelse med formatering af computeren.
Nu kommer der ved opstart en meddelelse: Cannot find ACPI-to-HID Mapper Driver.
Hvad gør jeg så lige ved det?
Jeg har kørt alle windowsupdate opdateringer, og har stadig ikke forbindelse til trådløst net.