Avatar billede MegaChriss83 Nybegynder
01. maj 2011 - 21:24 Der er 5 kommentarer

HJÆLP MIG

Hej jeg har et problem med en e-mail som jeg skal bruge det er vist en windows mail eller en gmail men jeg kan ikke huske koden og har virkelig brug for den da der er (koblet) til blandt andet en steam acc er der et program der kan finde koden?? plz hjælp
du får 200 point for at give et svar jeg kan bruge
01. maj 2011 - 21:57 #1
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Så du kan ikke 'huske' hvilket Mail program du plejer at bruge *G* ?
[i]...vist en windows mail eller en gmail ...[/g] ?

---

Ikke speciel smart overskrift ?
Du er søgt her -> www.eksperten.dk/spm/921162
(Så får vi se om du vender tilbage hertil ???)
Avatar billede MegaChriss83 Nybegynder
08. maj 2011 - 10:57 #2
øhm mailen hedder chrissdk@gmail men tror jeg brugte windows mail
08. maj 2011 - 11:23 #3
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?

System Information tool http://www.download3k.com/System-Utilities/System-Maintenance/Download-SIW.html
Direkte -> http://www.download3k.com/DownloadLink1-SIW.html

Under punktet [Passwords] ...
Avatar billede MegaChriss83 Nybegynder
08. maj 2011 - 14:35 #4
jeg skulle meget gerne finde min email ikke finde nye drivers
08. maj 2011 - 14:51 #5
... hvem snakker om ...finde nye drivers... ?