Avatar billede bjarkan Nybegynder
30. april 2011 - 23:01 Der er 5 kommentarer

Er der nogen der spiller LOL ? League of Legends

Jeg er begyndt at spille LOL, det er gratis og helt vildt sjovt, det er en ny form for dota, en version af warcraft hvor man styrer en helt.
Hvis du vil prøve at spille kan du bruge dette link : http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4dbc73754f9c5311687249
(så får jeg også et referal point hvis du rent faktisk begynder at spille)
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
01. maj 2011 - 08:37 #1
Jeg har haft spillet det, men jeg stoppede igen da jeg syntes at nogle af characters er sindsygt overpowered.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
13. maj 2011 - 16:18 #2
Men hvis du er interesseret kan vi spille Dota i WC3 sammen, eller alternativt kan jeg downloade League of Legends og så kan vi spille det sammen, er det stadigvæk gratis?
Avatar billede thomaslk Nybegynder
17. september 2011 - 18:34 #3
Hej Jeg vil spørge om man kan download det på ubuntu
Avatar billede TubNielsen Praktikant
11. juli 2013 - 12:43 #4
Thomas League of Legends er udelukkende et Windows spil, de har lige  begyndt på en Mac version som stadig er i Beta, derfor man fejl, og det kan derfor ikke køre med Ubuntu :).
Jeg spiller League of legends, Add mig på EU West: 1337HueZ
Avatar billede Sebastian Sørensen Praktikant
04. februar 2017 - 22:25 #5
kan vi lave en clan sammen muske