Avatar billede gribben Nybegynder
30. april 2011 - 17:28 Der er 1 løsning

Semikolonsepareret adressekartotek/kommasepareret adressekartotek på USB stik

Omsider har jeg fået importeret min semikolonsepareret adresssekartotek fra XP - Outlook Express til Windows 7 64 bit - Outlook 2011.

Det tog godt nok lang tid, og det viste sige, at den skulle være kommasepareret for at blive importeret til Outlook 2011.

Dog har jeg nu fundet ud af, at hvis jeg vil eksportere til  e-boks og/eller en USB stik (sikkerhedskopi) kan jeg ikke få den kommaseparerede udgave - kun semikolonudgaven over, og så kan man jo begynde forfra, kan man i det hele taget få USB stik beregnet på 64 bit?

Når jeg eksporterer er gemme navnet: kommasepareret adressekartotek, men på nederste linje (hvor der er en valg pil) kan man kun vælge semikolonsepareret!

Sikkerhedskopier er jeg meget bevidst om, alt andet er træls, så hvad er det lige der skal til før det er som jeg vil have det?
Avatar billede gribben Nybegynder
03. maj 2011 - 16:44 #1
Da der ikke er indkommet antydning af svar, lukker jeg spørgsmålet