Avatar billede cyberzorro Nybegynder
29. april 2011 - 10:12 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

specielt sidehoved i excel 2003

Sidder med det problem at jeg skal have et bestemt sidehoved til at passe i excel. Det er et sidehoved der bruges i word.
Har forsøgt at lægge det ind som objekt, men uden det store held. Problemet er at det fylder for meget, altså går ind over næste side i arket. Har forsøgt at scalere det, men så kan man ikke skrive i det.

Der er tale om et sidehoved der skal udfyldes af brugeren.

Det skal bruges til en afgangsprøve, hvor eleverne skal bruge et bestemt sidehoved. Og som alt her i livet, så haster det ;)

Nogen der har et bud på hvordan jeg får det løst ?
Avatar billede supertekst Ekspert
29. april 2011 - 11:22 #1
Du skal være velkommen til at sende de nødvendige filer til mig.
@-adresse under min profil - så skal jeg forsøge..
Avatar billede cyberzorro Nybegynder
29. april 2011 - 11:57 #2
super, jeg har sendt dig en email.

CZ
Avatar billede cyberzorro Nybegynder
29. april 2011 - 13:13 #3
Tak for det....hvis du sender et svar så deler vi i porten ;)
Avatar billede supertekst Ekspert
29. april 2011 - 13:19 #4
ok..
Avatar billede hubertus Seniormester
28. april 2012 - 12:57 #5
Hej cyberzorro

Mon du stadig har svaret fra Supertekst? I såfald vil jeg gerne bede om en kopi, da vi er I samme situation som dig mht. afgangsprøver.

Du kan sende den til oleheldam@hotmail.com

mvh
Ole